De lekkerste Oliebollen van Scouting Raalte!

Scouting Raalte zet zich in voor jongeren uit Raalte en de omgeving en voor de maatschappij. Met het kopen van onze heerlijke bakkers oliebollen zet u zich in voor Scouting Raalte en alles wat de vereniging doet. Kies daarom dit jaar weer voor oliebollen "met een goed gevoel" en bestel ze bij Scouting Raalte. Zo steunt u de vereniging en kunt u genieten van de lekkerste oliebollen van Raalte.

Bestel de heerlijke oliebollen en appelbeignets hier online!

Onze oliebollen zijn dagvers, van hoge kwaliteit en smaken uitstekend! Herhaaldelijk zijn ze door de keurmeester van het Nederlands Bakkerij Centrum met goud bekroond en kwamen ze als beste uit de AD oliebollentest. Dit jaar is de uitslag van de test nog niet bekend, maar zodra dat wel zo is, voegen we het certificaat uiteraard weer toe.

Alles over bestellen

Natuurlijk kunt u uw bestelling direct via deze website plaatsen, maar we hebben ook een telefoonlijn, waar u terecht kunt voor vragen over uw bestelling, of natuurlijk om een bestelling te plaatsen. De telefoonlijn is geopend vanaf 10 december van 17:30 tot 21:30 en zal tijdens de bezorgdagen (29 t/m 30 december) de hele dag en avond (tot 21:30) bereikbaar zijn.

Belangrijk om te weten is dat we dit jaar niet meer langskomen met een kratje oliebollen, zodat de oliebollen die we verkopen altijd vers zijn. Natuurlijk kunt u kiezen wanneer we uw bestelling komen bezorgen.

Bestel Hier!

Trots op onze bakker!