Bestelpunten in Raalte

Dit jaar zal scouting Raalte weer door heel Raalte oliebollen verkopen. U kunt uw bestelling ook afhalen bij de Helpende Handen, door 'Afhalen' te selecteren tijdens het bestellen..
De bestelpunten zijn van 29 t/m 31 december open zodat u onze heerlijke ambachtelijke oliebollen op kunt halen! Kijk voor de openingstijden op deze pagina. Op al onze bestelpunten is een pinapparaat aanwezig of kunt u gepast contant betalen.

Helpende Handen (voor Scouting Raalte)

Ieder jaar verschijnen er veel oliebollen liefhebbers bij het oliebollen Hoofdkwartier voor hun jaarlijkse dosis oliebollen. Bij de Helpende Handen, voor het Scoutinggebouw hebben we dit jaar weer een mooie kraam ingericht waar onze heerlijke oliebollen en appelbeignets op te halen zijn.

Adres: Westdorplaan 132A, 8101 PP Raalte

Openingstijden:  29 t/m 30 december van 9:30 - 18:00 uur
31 december van 9:30 - 13:00 uur

Gamma

Tijdens de laatste dagen van het jaar nog even wat klussen? Of lekkere trek gekregen terwijl je je pakketje komt ophalen? Hoe kan dat beter dan met heerlijke oliebollen of appelbeignets tijdens je kluspauze. Of haal ze gewoon omdat je ze lekker vindt! Er is genoeg parkeerplek.

Adres: Tjalkstraat 1, 8102 HG Raalte

Openingstijden:  29 t/m 30 december van 9:30 - 17:00 uur
31 december van 9:30 - 12:30 uur

Kruiper tweewielers & tuinmachines

Het nieuwe jaar inluiden met oliebollen en vuurwerk? Op dit bestelpunt haal je allebei. Dit jaar staat er bij Kruiper in Raalte een gezellige kraam van Scouting Raalte. Haal hier een lekkere warme oliebol of appelbeignet, of koop een zak en geniet later.

Adres: Tjalkstraat 6, 8102 HG Raalte

Openingstijden:  29 t/m 30 december van 9:30 - 17:00 uur